Obchodní podmínky | RůžovýSlon.cz

Zapojte se do našeho věrnostního programu a získejte slevy a výhody!

0
Košík
Váš košík zatím neobsahuje žádné vzrušení.

Není to škoda? Pokud potřebujete poradit, využijte naši poradnu
nebo nám rovnou zavolejte na 596 810 697.

Cena dopravy
DPD – kurýr
99 Kč
PPL – kurýr
99 Kč
GLS – kurýr
99 Kč
Zásilkovna – osobní odběr
59 Kč
Zásilkovna – doručení na adresu
89 Kč
Česká pošta – Balík do ruky
99 Kč
Expresní doručení Ostrava
139 Kč
Osobní odběr Prodejna Havířov
Zdarma
Osobní odběr prodejna Praha Centrum Krakov
Zdarma
Osobní odběr prodejna Praha Quadrio Shopping Station
Zdarma
Osobní odběr miniprodejna Praha RP Štěrboholy
Zdarma

Doprava zdarma při nákupu nad 1 600 Kč.

Menu
Menu

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky – srozumitelně pro zákazníky

  • Zákazníkům se snažíme vždy vyhovět
  • Když vložíte zboží do košíku, vyplníte adresu a potvrdíte objednávku, uzavíráte tím kupní smlouvu.
  • Nákupu se nemusíte bát. Když se spletete a objednáte něco omylem nebo si nákup rozmyslíte, až do expedice objednávky ho můžete bezplatně upravit nebo zrušit. Stačí poslat e-mail nebo zavolat (7 dní v týdnu).
  • Osobní údaje nikomu kromě našich dodavatelů (např. dopravce) neposkytneme, jsou v bezpečí.
  • Když si nákup rozmyslíte (tzn. zboží jste nepoužili a zároveň jej chcete vrátit), můžete po převzetí zásilky bez obav do 90 dnů odstoupit od smlouvy a zboží vrátit (120 dnů stálí zákazníci), rádi Vám vyhovíme. Důvod uvádět nemusíte, ale budeme rádi, když nám ho sdělíte. Vrátíme Vám na účet celou částku i s poštovným co nejdříve. Žádné zdržování. Když zboží pošlete o pár dní později, nic se neděje. Rádi Vám pošleme na e-mail štítek na podání bezplatného balíku v síti Zásilkovna, nebo zařídíme svoz GLS kurýra (vyzvedne balík u Vás, nic neplatíte). Zboží by však mělo být nerozbalené, nepoužité, s neporušeným zapečetěným obalem (s pečetní samolepkou - protože tak to vyžaduje zákon).
  • Reklamace (tzn. když pomůcka nefunguje) řešíme nadstandardně. Rádi vám pošleme nový kus a než se nadějete, budete mít hračku doma. Nemusíte tisknout formuláře ani přikládat faktury. Jen podáte na pobočkách Zásilkovny nebo si kurýr zboží u Vás vyzvedne (detaily níže).
  • Při přebírání balíčku od přepravce si raději zkontrolujte, zda není obal poškozen. Ale téměř vždy je to v pořádku. Jo a balíme 100% diskrétně.
  • Věk 18+ je krásný v tom, že si u nás můžete bezstarostně nakoupit sami, zaregistrovat se a kouknout i na naše videa z testování. Jestli vám 18 ještě nebylo, rychle odtud pryč! :)
  • Máte-li jakýkoli problém, napište nám e-mail na ahoj@ruzovyslon.cz nebo volejte +420 596 810 697.

Co dělat, když zboží nefunguje (reklamace) nebo když odstupujete od smlouvy do 90 dnů (120 dnů stálí zákazníci)

  • DOPORUČUJEME: Nejjednodušší je poslat nám ho zpět přes Zásilkovnu. Napište nám e-mail, pošleme Vám štítek a balík můžete zdarma podat na kterékoli pobočce Zásilkovny (jsou všude kolem Vás).
  • Nebo Vám pošleme GLS kurýra, který si balík k vrácení vyzvedne přímo u Vás, nic neplatíte.
  • Nebo nám zboží doneste osobně na adresu: Růžový slon, s.r.o., U Nádraží 2a, Havířov-Šumbark, 73601.

Ihned (je-li skladem, jinak se domluvíme) Vám pošleme nové zboží nebo Vám ho dle dohody vyměníme. Vždy se v rámci možností snažíme vyhovět zákazníkovi. Náklady na poštovné Vám po jejich doložení rádi uhradíme.

Obchodní podmínky – v řeči právníka

OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti Růžový slon s.r.o. pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.ruzovyslon.cz

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Růžový slon s.r.o., identifikační číslo: 28642317, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě  pod sp. zn. C 36400 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.ruzovyslon.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Provozovatel webové stránky (prodávající) zakazuje vstup na tyto stránky a registraci na webu osobám mladším 18 let. Vstup na tyto webové stránky Vám byl umožněn pouze po Vašem prohlášení a potvrzení, že jste starší 18 let. Registrace do uživatelského účtu Vám byla umožněna pouze po Vašem prohlášení a potvrzení, že jste starší 18 let. Provozovatel webu tedy provedl veškerá dostatečná opatření k tomu, aby zamezil přístup na web osobám mladším 18 let. Pokud jste na webu i přes to, že jste mladší 18 let, uvedli jste nepravdivé tvrzení a provozovatel webové stránky za takové jednání nepřebírá odpovědnost.

1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

2. Zákaznický účet

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce má kupující přístup ke svému zákaznickému účtu, který poskytuje výhody, jako je přehled objednávek, zákaznické slevy nebo vlastní wishlist. Ze svého zákaznického účtu může kupující objednávat zboží, ale může tak činit i bez registrace.

2.2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny své údaje. Kupující je povinen v případě jakékoli změny aktualizovat údaje uvedené v uživatelském účtu. Údaje poskytnuté kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné a aktuální.

2.3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací potřebných pro přístup k jeho zákaznickému účtu. Prodávající nenese odpovědnost za jakékoli zneužití zákaznického účtu třetími stranami.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit použití zákaznického účtu třetím osobám. Kupující bezodkladně informuje prodávajícího v případech, kdy zjistí, že by mohlo dojít k odcizení informací potřebných pro přístup do uživatelského účtu.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, zejména pokud kupující svůj uživatelský účet delší dobu (2 roky) nepoužívá, nebo pokud kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být k dispozici nepřetržitě, zejména s ohledem na nezbytnou údržbu hardware a software vybavení prodávajícího nebo nezbytnou údržbu takového vybavení třetích stran.

 

3. Objednávky, uzavření kupní smlouvy

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2 Kupující provede objednávku zboží těmito způsoby:

3.2.1. prostřednictvím svého zákaznického účtu, po předchozí registraci na webové stránce,

3.2.2. vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

3.3. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.

3.4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Kupující je povinen zadat do objednávky své aktuální a správné fakturační údaje. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit nákup“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami. Odesláním objednávky se kupující zavazuje k platbě za zboží.

3.5. Odesláním objednávky uzavírá kupující s prodávajícím kupní smlouvu a zároveň akceptuje cenu objednaného zboží platnou v den objednání. Všechny objednávky podané prostřednictvím webového rozhraní e-shopu jsou závazné. Uzavřením kupní smlouvy se prodávající i kupující zavazují řídit těmito obchodními podmínkami.

3.6. Objednávka je kupujícímu potvrzena elektronickou poštou do 24 hodin po odeslání. Spolu s potvrzením objednávky prodávající kupujícímu zašle i tyto obchodní podmínky. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). V tomto případě je kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena až dodatečným potvrzením objednávky ze strany kupujícího. Pokud zboží není aktuálně na skladě, což se stává zcela výjimečně, bude kupující o této skutečnosti neprodleně informován a zároveň bude seznámen s přibližnou dodací lhůtou. Kupující se může rozhodnout, zda chce zaslat objednávku splněnou pouze částečně, počkat na zboží nebo odstoupit od smlouvy a tím objednávku zrušit. V případě zrušení objednávky kupujícím z důvodu nedostupnosti zboží prodávající vrátí peníze za nedostupné zboží ve lhůtě 3 dnů od zaplacení na účet kupujícího.

3.7. Kupující může stornovat objednávku nejpozději před jejím vyexpedováním, o kterém je informován elektronickou poštou. Na stornování objednávky však nemá kupující nárok, vždy záleží na dohodě s prodávajícím.

3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3.9. V případě, že došlo k zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží na webové stránce nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu změněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.

 

4. Dodací lhůta a způsob doručení

4.1. Zboží, které je uvedeno jako „skladem“, máme v prodejně a expedujeme do druhého pracovního dne. V případě, že si dodávka vyžádá delší období, je zákazník o termínu dodání bezprostředně informován. Pokud se prodávající a kupující nedohodnou jinak, prodávající zboží doručí nejpozději do 30 dnů od uzavření kupní smlouvy. V opačném případě má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy a prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu včetně zaplacených nákladů na dopravu, pokud byly kupujícím uhrazeny. Prodávající je povinen kupujícího bez zbytečného odkladu informovat o tom, že svůj závazek doručit zboží do 30 dnů od uzavření kupní smlouvy nebude moci splnit.

4.2. Pokud zboží není aktuálně na skladě, bude kupující o této skutečnosti neprodleně informován a zároveň bude seznámen s přibližnou dodací lhůtou. Kupující v tomto případě může svou objednávku zrušit, tedy odstoupit od kupní smlouvy.

4.3. Objednané zboží bude zákazníkovi zasláno způsobem, který si kupující vybere v objednávce.  Poštovné je účtováno dle aktuálního sazebníku viz. poštovné. Zásilky jsou pojištěny v hodnotě zboží. Balné je zdarma u všech zásilek.

4.4. Daňový doklad dodáváme v tištěné podobě přímo u zásilky (u osobního odběru předáme fyzicky).

 

5. Přeprava a dodání zboží

5.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že kupující zboží nepřevezme, bude to prodávající považovat za odstoupení od kupní smlouvy a v takovém případě má prodávající právo požadovat náhradu nákladů s tím spojených.

5.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.4. Při převzetí zboží od dopravce je kupujícímu doporučeno zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o poškození zásilky nebo o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od dopravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

5.5. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

5.6. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

 

6. Cena zboží a způsoby platby

6.1. Všechny ceny zboží i přepravného jsou včetně DPH (21 % nebo 15 %) a všech souvisejících poplatků. Ceny jsou platné v den objednání zboží. Tím není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

6.2. Platnost všech akčních nabídek je do vyprodání zásob nebo do doby určené prodávajícím. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

6.3. Zboží lze zaplatit následujícími způsoby:

6.3.1. Dobírka: objednané zboží Vám zašleme Českou poštou, na Zásilkovnu, GLS kurýrem nebo DPD a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.

6.3.2. Platba převodem na účet: po potvrzení objednávky Vám sdělíme údaje potřebné pro bankovní převod. Po připsání částky na náš účet Vám zašleme zboží.

6.3.3. Platba  na prodejně: při převzetí zboží v naší havířovské prodejně je možné vše zaplatit hotově nebo platební kartou.

6.3.4. Platební karty: předem přes platební bránu Comgate.

6.4. Všechny vaše platby jsou zabezpečené příslušně podle druhu platby a zprostředkovatele platby – tj. banky apod. Platby převodem z účtu při využití elektronického bankovnictví jsou bezpečné v závislosti na vaší bance.

6.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6.), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

6.6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej kupujícímu spolu se zbožím.

6.7. V případě platby v hotovosti, na dobírku či ve výdejně zásilek je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

 

7. Ochrana osobních údajů

7.1. S osobními údaji zákazníků je zacházeno výhradně dle zákonem stanovených postupů a norem. Všechny informace, které nám uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Pokud nám k tomu nedáte písemný souhlas, údaje o vás nebudeme jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy, splnění zákonných povinností a ochrany oprávněných zájmu prodávajícího používat, kromě e-mailové adresy a telefonu, na které Vám mohou být zasílána obchodní sdělení, protože tento postup umožňuje zákon, pokud jej neodmítnete. Tato oznámení se mohou týkat pouze podobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním oznámení) odhlásit. E-mailová adresa a telefonní číslo budou pro tento účel uchovávány po dobu 5 let od uzavření poslední smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím.

7.2. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu  ZDE.

 

8. Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží

8.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží v zapečetěném  obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil. Dále nelze odstoupit od smlouvy, pokud bylo zboží vyrobeno podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám, anebo pokud šlo o zboží, které bylo po dodání smíseno s jiným zbožím, nebo o zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo zboží s krátkou dobou spotřeby.

8.2. Kupující (spotřebitel) má na našem e-shopu možnost odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím webového rozhraní obchodu, e-mailem, telefonicky nebo jiným prostředkem komunikace na dálku do 90 dnů (do 120 dnů, pokud je kupující přihlášený na svém uživatelském účtu a již u prodávajícího v minulosti provedl nákup) od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Pokud je předmětem kupní smlouvy více kusů zboží z jedné objednávky dodávaných samostatně, běží lhůta pro odstoupení do smlouvy ode dne, kdy kupující převezme poslední kus zboží. V případě, že je předmětem kupní smlouvy zboží sestávající z několika položek nebo částí, běží lhůta ode dne, kdy kupující převezme poslední položku nebo část dodávky. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve výše zmíněné lhůtě. Zboží by mělo být nepoužité, nepoškozené, nevyprané, neznečištěné a nesmí být poškozen či odstraněn zapečetěný obal (na kterém je pečetní samolepka). Zapečetěným obalem se rozumí zejména průhledná folie, do které je zabalené zboží, originální pečetní samolepka výrobce nebo prodávajícího nebo průhledná ochrana víčka zboží. Erotické pomůcky jsou považovány za „zboží zvláštního charakteru“ a jejich vrácení a výměna není z hygienických důvodů možná. Do této skupiny výjimek patří i spodní prádlo, u kterého nejde vyloučit, že bylo použito přímo na intimních partiích. Zboží musí být  v originálním obalu, případně ochranné fólii a včetně případných dárků zdarma (DVD, gely, baterie atd.). Zboží by mělo být schopné další distribuce, jak je uvedeno dále. 

8.3. Zboží (mimo výše uvedené výjimky) si kupující může vyzkoušet, ale pouze tak, aby se seznámil s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Lze ho tedy zkoušet jen tak, jako v kamenném obchodě. Prodávající je oprávněn posoudit, zda kupující nezpůsobil jiným nakládáním, než jaké je nutné pro seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, snížení hodnoty tohoto zboží. V případě snížení hodnoty zboží je prodávající oprávněn částku, kterou vrátí kupujícímu, ponížit o částku, kterou musí vynaložit na uvedení zboží do původního stavu. Zboží je kupující povinen v hodně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození.

8.4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy musí kupující odeslat jakékoli jednoznačné prohlášení o jeho vůli odstoupit od kupní smlouvy, a to ve stanovené lhůtě podle těchto obchodních podmínek.

8.5. V případě, že na smlouvu, od které spotřebitel odstoupil, byla navázána doplňková smlouva, odstoupením od smlouvy se ruší i každá taková doplňková smlouva.

8.6. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy poskytovaný prodávajícím níže v těchto podmínkách.

8.7. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu odesláno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

8.8. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady.

8.9. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

8.10. V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok na vrácení finančních prostředků za dopravné pouze v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy).

8.11. Zboží včetně všech dárků zdarma a baterií musí být podáno na pobočce Zásilkovny (poté, co po předchozí žádosti na e-mail vygenerujeme návratový štítek), osobně doručeno nebo zasláno jako dopis nebo balík do ruky (či kurýrem) na adresu: Růžový slon, s.r.o. (nebo jen Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 73601. Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Alternativou je zaslání GLS kurýrem, který si balík k vrácení vyzvedne bezplatně přímo u kupujícího. Do balíčku může kupující přiložit fakturu (originál nebo kopii) a informaci (stačí ručně napsanou), zda chce zboží reklamovat, nebo vrátit (odstoupit od smlouvy).

8.12. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající neprodleně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí mu ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od kupujícího na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, případně způsobem určeným kupujícím.

 

9. Odpovědnost za vady zboží – reklamace

Pravidla reklamací

9.1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídá za to, že zboží:

9.1.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti a jiným ujednaným vlastnostem;

9.1.2. je vhodné k účelu, pro který ho kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil;

9.1.3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;

9.2. Prodávající dále odpovídá za to, že vedle ujednaných vlastností:

9.2.1. je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;

9.2.2. zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

9.2.3. je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které kupující může rozumně očekávat;

9.2.4. zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající poskytl před uzavřením kupní smlouvy.

9.3. Za body uvedené v čl. 9.2. prodávající neodpovídá v případě, že před uzavřením kupní smlouvy zvlášť kupujícího upozornil, že se některá vlastnost zboží liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.

9.4. Svá práva z vadného plnění může kupující uplatnit do dvou let od převzetí zboží. To neplatí u zboží, na kterém je vyznačena minimální doba trvanlivosti, po kterou si zboží zachová své vlastnosti a funkce, a u kterého lze vytknout vadu maximálně do takto vyznačené doby.

9.5. Pokud se vada projeví v průběhu 12 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůže kupující věc užívat, v případě, že vada byla vytknuta oprávněně.

9.6. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vadu krytou zárukou musí kupující vytknout nejpozději ve lhůtě určené délkou záruční doby. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou kupující nemůže vadné zboží užívat.

9.7. Ustanovení uvedená v čl. 9.1, 9.2 a 9.5 obchodních podmínek se nepoužijí u vad zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu rovněž nenáleží, pokud kupující vadu sám způsobil.

Postup reklamace

9.8. Reklamaci lze uplatnit u prodávajícího, např. e-mailem nebo telefonicky na kontaktních údajích prodávajícího. Zboží k reklamaci kupující zdarma podá na kterékoli pobočce Zásilkovna (poté, co po předchozí žádosti na e-mail prodávající vygeneruje návratový štítek). Zboží k reklamaci je také možné po předchozí dohodě zaslat přes GLS kurýra, který si balík k vrácení bezplatně vyzvedne přímo u kupujícího. Případně může být osobně doručeno nebo zasláno poštou jako dopis nebo balík do ruky (či kurýrem) na adresu: Růžový slon, s.r.o. (nebo jen Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 73601 (i ze Slovenska). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Náklady na poštovné budou kupujícímu po jejich doložení proplaceny, pokud nebyla využita služba podání zdarma na pobočkách Zásilkovny nebo bezplatného svozu GLS kurýrem podle předchozího odstavce telefonicky na čísle 596 810 697.

9.9. Zboží musí být dodáno kompletní, aby mohl prodávající reklamaci posoudit. Z hygienických důvodů prodávající preferuje, když je zboží k reklamaci zasláno vyčištěné.

9.10. Pokud chce kupující uplatnit reklamaci, v reklamaci uvede: své kontaktní údaje; popis vady zboží; jím požadovaný způsob vyřízení reklamace.

9.11. Pokud má zboží vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může kupující požadovat:

9.11.1. dodání nové věci bez vady; nebo

9.11.2. opravu věci,

ledaže je pro kupujícího jím zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě může prodávající odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

9.12. V těchto případech může kupující požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy:

9.12.1. pokud prodávající odmítl vadu odstranit nebo ji neodstranil v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím prodávající nezpůsobil kupujícímu značné obtíže;

9.12.2. když se vada projeví opakovaně;

9.12.3. pokud je vada podstatným porušením smlouvy;

9.12.4. když je z prohlášení prodávajícího nebo okolností zjevné, že vadu neodstraní v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

9.13. Odstoupit od smlouvy ale kupující nemůže, pokud není vada zboží významná. Tím není dotčeno právo na odstoupení od smlouvy v běžné 14denní lhůtě, jak je uvedeno výše v těchto obchodních podmínkách.

Vyřízení reklamace

9.14. Pokud není k opravě určena třetí osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, kde je to možné s ohledem na sortiment prodávaných produktů, případně i v jeho sídle.

9.15. Při uplatnění reklamace vydá prodávající kupujícímu potvrzení (lze i elektronické), ve kterém uvede datum uplatnění reklamace, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího.

9.16. Do 30 dnů od uplatnění prodávající reklamaci vyřídí (včetně odstranění vady) a informuje o tom kupujícího. Prodávající s kupujícím se mohou dohodnout i na delší lhůtě. Pokud prodávající 30denní lhůtu nedodrží, může kupující odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

9.17. Po vyřízení reklamace vydá prodávající kupujícímu elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.

9.18. Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musí požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak mu nemusí být přiznány.

9.19. Před prvním použitím některého zboží je kupující povinen prostudovat poskytnutý návod či informace týkající se použití a skladování, pokud ho prodávající kupujícímu zašle elektronicky nebo spolu se zbožím, a následně se informacemi z něj řídit. V opačném případě se totiž kupující vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním zboží poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.

 

10. Nepřevzetí zboží, zrušení objednávky po expedici

10.1. Pokud kupujícímu pošleme potvrzení o tom, že zboží je skladem a zásilka je poté do 24 hod expedována (u GLS druhý pracovní den), je povinen převzít objednané zboží. Poté může zboží vrátit při odstoupení od smlouvy viz. výše, kdy mu budou odečteny náklady na dopravu.

10.2. Pokud objednané zboží zákazník nepřevezme od České pošty nebo jiného dopravce (kromě případu, kdy byl přepravní obal viditelně poškozen a zákazník sepsal protokol o této skutečnosti s dopravcem), může být po něm požadována úhrada skutečných přepravních nákladů.

10.3. Nestihne-li dopravce dodat zboží druhý pracovní den, neznamená to, že kupující nemusí zboží převzít.

10.4. Po expedování každé zásilky posílá prodávající informační email (pokud byl správně zadán při objednávce) a informační SMS (pokud bylo číslo uvedeno při objednávce), kde je uvedeno číslo zásilky, termín doručení, úložní doba a postup pro vyzvednutí i v případě, kdy dopravce nevydá oznámení o zásilce.

10.5. Pokud kupující nestihne zásilku převzít (služební cesta apod.) nebo má jiný důvod pro nepřevzetí zboží, je možno individuálně dohodnout opakované zaslání zásilky. V případě, když si kupující zboží objedná, my jej ihned (do druhého dne) expedujeme a on jej nepřevezme a dále nekomunikuje, můžeme postupovat výše uvedeným způsobem.

 

11. Mimosoudní řešení sporů

11.1. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím e-mailu ahoj@ruzovyslon.cz

11.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

11.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

12. Další práva a povinnosti smluvních stran

12.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

12.2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů (reg. č. 00045448). Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

12.3. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

12.4. Strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

 

13. Výměna zboží

13.1. Výměna zboží (za jinou velikost, barvu apod.) je možná pouze u nepoužitého zboží, které je zabaleno v originální zapečetěné fólii po dohodě s prodejcem. Zboží bez této fólie nelze z hygienických důvodů vyměnit. V případě zaslání zboží balíkem kupující hradí náklady na zaslání (cca 100 Kč).

13.2. Výměna zboží v naší prodejně je možná po domluvě.

 

14. Zpětný odběr elektrospotřebičů

14.1. Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení z domácností a oddělený sběr elektroodpadu, baterií a akumulátorů v souladu s příslušnými právními předpisy. Zákazník je oprávněn odevzdat staré elektrozařízení při nákupu nového obdobného elektrozařízení nebo baterií či akumulátorů na provozovně prodávajícího.

14.2. Zákazník je také oprávněn vrátit elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory ve sběrnách určených ke sběru uvedeného odpadu v příslušné obci.

14.3. Prodávající dále zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení od domácností zdarma přímo v domácnosti, pokud si zákazník objedná zboží podobného typu a použitíZpětný odběr se vztahuje na elektrozařízení v počtu odpovídajícím objednanému zboží.

14.4. Elektrozařízení, elektroodpad, baterie ani akumulátory nesmí být odstraňovány spolu se směsným odpadem, ale musí být odkládány na místech k tomu určených, tj. ve sběrných dvorech nebo místech jejich zpětného odběru, například na místech uvedených výše. Uvedená zařízení a odpady budou dále využity k výrobě nových zařízení. Nebezpečné a škodlivé látky z těchto zařízení a odpadů mohou poškodit životní prostředí či lidské zdraví.

 

15. Závěrečná ustanovení

15.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

15.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

15.3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozložení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, patří prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

15.4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku jejího použití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání webové stránky používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webovou stránku a užívat webovou stránku nebo její části či software vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jejím určením nebo účelem.

15.5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

15.6. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

15.7. Přidáním komentáře nebo uživatelské recenze bez nebo včetně fotografie souhlasí uživatel s užitím pro účely Růžový slon s.r.o. a dává tímto licenci k dalšímu použití.

 

Telefonický kontakt

Kontaktní telefon +420 596 810 697 (CZ) a +421 277 270 005 (SK), k dispozici v Po-Pá 8–19 hod., v So-Ne 8–12 hod. Hovorné je účtováno volajícímu dle ceníku Telefónica 02 Czech Republic, a. s. nebo Vašeho operátora.

Provozovatel:

SÍDLO – na tuto adresu nezasílejte reklamace:
Růžový slon s.r.o.
Výstavní 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00

spisová značka: C 36400 vedená u Krajského soudu v Ostravě IČ: 28642317, DIČ: CZ28642317

Výpis z obchodního rejstříku viz. justice.cz

KONTAKTNÍ ADRESA A ADRESA PRODEJNY – zasílání reklamací:
Růžový slon s.r.o.
U Nádraží 1204/2a
73601 Havířov-Šumbark

Seznam našich prodejen najdete ZDE.

Telefon.: +420 596 810 697 (CZ), +421 277 270 005 (SK)
Adresa elektronické pošty: ahoj@ruzovyslon.cz

Odpovědný vedoucí: Adam Durčák

 

Obchodní podmínky platí od 1.2.2023

Znění obchodních podmínek platných od 1.11.2021 do 31.1.2023 najdete ZDE.

KE STAŽENÍ:

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Objevujeme ty nejlepší produkty, které sami testujeme, doslova!

Diskrétní doprava zdarmaDiskrétní doprava zdarma nad 1 600 Kč
90 dní na bezplatné vrácení
Vše skladem, zítra doručíme

Diskrétní doprava zdarmaDiskrétní doprava zdarma nad 1 600 Kč
90 dní na bezplatné vrácení
Vše skladem, zítra doručíme

Chystáme pro vás exkluzivní obsah1 362 vlastních videí
Kamila, Verča a Dominika
tě provedou světem sexu

Chystáme pro vás exkluzivní obsah1 362 vlastních videí
Kamila, Verča a Dominika
tě provedou světem sexu

Tisíce spokojených zákazníků41 887 uživatelských recenzí,
se známkou 4.8

Tisíce příběhů pro tvou inspiraci

Tisíce spokojených zákazníků 41 887 recenzí
Tisíce reálných příběhů

Naše produkty sami testujeme2 190 pečlivě vybraných produktů
Jen ty, které sami používáme

Naše produkty sami testujeme2 190 vybraných hraček
Které sami používáme